Pulidos BarcinoRestauració de Paviments Modernistes

Mosaic Nolla material de restauració

Mosaico Nolla material de restauración

El mosaic de gres monocrom consisteix en un tipus especial de lloseta ceràmica en la fabricació de la qual intervenen argiles seleccionades capaces de vitrificar a baixa temperatura. La naturalesa del material permet el polit amb pedres de textura abrasiva passant de grans gruixuts a grans més fins.

Compartir:  Compartir en FacebookCompartir en TwitterCompartir en Google+Compartir por correoCompartir en PinterestCompartir en Whatsapp

La signatura Nolla es va convertir en una de les més premiades i competitives. A aquests assoliments tècnics va unir l'oferta d'una bicocció policromada amb els mosaics incrustats al foc, que tenien l'avantatge de la seva ràpida col·locació i no quedaven cenyits a les xarxes geomètriques rectes. Aquest format es va fabricar des de finals del segle XIX.